RODO 2018 • Rewolucyjne zmiany w ochronie danych » Skorzystaj z wiedzy ekspertów! SPRAWDŹ ›

x


    
    
    










    
    





Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 84,15 zł z VAT
    Cena katalogowa: 99,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 84,15 zł z VAT
    Cena katalogowa: 99,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


    Dostępne formaty: PDF

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Opis produktu:

Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających w kraju. Zawiera szereg praktycznych wskazówek dla menedżerów planujących lub prowadzących... więcej ›

Polecane z tym produktem
Więcej o książce

Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających w kraju. Zawiera szereg praktycznych wskazówek dla menedżerów planujących lub prowadzących ekspansję zagraniczną w celu zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu.

Celem pracy jest weryfikacja, czy istnieje, a jeżeli tak, to jaki ma kształt, zależność między stopniem internacjonalizacji a efektywnością finansową przedsiębiorstw. W odniesieniu do tego celu pojawił się też drugi, którym jest weryfikacja, czy na przebieg zidentyfikowanej relacji mają wpływ zmienne odzwierciedlające uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne ekspansji zagranicznej. W analizie szczególny nacisk położono na motywy oraz formy ekspansji zagranicznej, które do tej pory nie były szeroko omawiane w polskiej, a także, jak wskazuje dokonany przegląd badań empirycznych, w światowej literaturze poświęconej badaniom nad tego typu związkami.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych i studentów zainteresowanych problematyką biznesu międzynarodowego oraz zarządzania strategicznego, a także do kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw, które prowadzą ekspansję zagraniczną lub rozważają jej podjęcie.

Praca dra Krystiana Barłożewskiego to bez wątpienia pozycja potrzebna na polskim rynku wydawniczym. Wyzwanie sprostania priorytetowi efektywności finansowej przez firmy jest z jednej strony powszechne w warunkach wolnej konkurencji na rynku, której natężenie wzmagają procesy internacjonalizacji, ale z drugiej strony jednocześnie kluczowe dla przedsiębiorstw. Rozpoznanie związków pomiędzy zachowaniami internacjonalizacyjnymi a wspomnianą efektywnością finansową, zidentyfikowanie czynników decydujących o kierunku i sile tej zależności, a także czynników „tłumaczących” ową zależność ma duże znaczenie praktyczne.

Dr hab. Barbara Jankowska, prof. nadzw. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Katedra Konkurencyjności Międzynarodowej

Szczegóły

Seria: Ekonomia zarządzanie
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-255-9250-9
Liczba stron: 312
Waga: 512 g