Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz Wersję:
  • 53,40 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 53,40 zł
    Cena katalogowa: 89,00 zł
    %
  • 53,40 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 53,40 zł
    Cena katalogowa: 89,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 12,99 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Publikacja jest pierwszym tak obszernym przeglądem kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie. Zawiera bogaty przegląd definicji i modeli innowacji oraz wyniki własnych badań empirycznych... więcej ›

Opis książki

Książka zawiera:

  • bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru,
  • pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki,
  • wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw.

Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar, który wymaga nowych rozwiązań – bardziej niż kiedykolwiek potrzebni są innowatorzy zarządzania. Według wielu opinii istnieje pilna potrzeba zmiany myślenia menedżerów i dostrzeżenia przez nich znaczenia innowacji zarządczych. Panuje bowiem przekonanie, że obowiązujące obecnie kanony zarządzania mają swoje źródło w początkach ery przemysłowej przełomu XIX i XX wieku, a więc w dużej mierze uległy dezaktualizacji i obecnie rozczarowują...

Należy podkreślić, iż recenzowana monografia jest inna niż większość dotychczasowych publikacji w literaturze polskiej z zakresu innowacyjności. Konfrontuje ona bowiem najnowszą wiedzę czerpaną ze studiów literaturowych z wynikami własnych badań empirycznych Autorki oraz podejmuje ważną i aktualną problematykę innowacji zarządczych. (...) Można ją uznać za opracowanie dojrzałe o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów, podejmujących ważne decyzje odnośnie wdrażania innowacji w organizacji.

Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Ekonomia Zarządzanie
  • Rok wydania: 2018
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 200
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 320 g
  • ISBN: 978-83-8158-057-1
  • EAN: 9788381580571
  • Kod serwisu: 00763500

Kategorie

Tagi