Opis pełny
Publikacja prezentuje stanowiska przedstawicieli świata nauki i praktyki w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich. Rozważania zawarte w poszczególnych rozdziałach dotykają zagadnień związanych z szeroko pojętym rynkiem konsumenckim, także przez pryzmat „Nowego ładu dla konsumentów". Autorzy omawiają problemy, z którymi stykają się nie tylko konsumenci, ale także podmioty działające na ich rzecz oraz dokonują oceny istniejących i proponowanych rozwiązań prawnych, istotnych dla skutecznej ochrony konsumentów.
Opracowanie może stanowić przydaną pomoc dla prawników, dla których ochrona konsumentów stanowi szczególne źródło teoretycznych i praktycznych zainteresowań. Tematyka związana z dochodzeniem roszczeń konsumenckich jest bowiem istotnym jej elementem, stanowiącym podstawę do rozważań nad usprawnieniem istniejących postępowań i możliwością skutecznego wdrożenia zmian.
Producentem produktu jest: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa,
[email protected],
tel. +48 22 311 22 22.
Powyższe dane kontaktowe służą konsumentom do składania skarg oraz informowania o problemach związanych z bezpieczeństwem produktu.