Wyzwania dla prawa konsumenckiego w wymiarze globalnym, regionalnym i lokalnym

  • Seria: Inne
  • Rok: 2022
Promocyjna cena
%
  • 169,15 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 149,25 zł
    Cena katalogowa: 199,00 zł
    %
  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

W monografii zawarto analizy praktyków i teoretyków zajmujących się polskim, unijnym i zagranicznym prawem konsumenckim, dotyczące priorytetowych obecnie zagadnień w tej dziedzinie: konsument wobec nowych technologii, konsument na rynku finansowym, konsument na rynku... więcej ›

Opis książki

W monografii zawarto analizy praktyków i teoretyków zajmujących się polskim, unijnym i zagranicznym prawem konsumenckim, dotyczące priorytetowych obecnie zagadnień w tej dziedzinie:

  • konsument wobec nowych technologii,
  • konsument na rynku finansowym,
  • konsument na rynku energetycznym,
  • konsument wrażliwy,
  • wpływ ochrony konsumenta na wybrane dziedziny prawa.

Monografia zawiera analizę problemów, z którymi mierzą się konsumenci w wymiarze globalnym, regionalnym i lokalnym, ocenę obserwowanych zjawisk, analizę odpowiednich przepisów oraz propozycje zmian prawa konsumenckiego.

Publikacja przeznaczona jest dla prawników zajmujących się praktycznymi i teoretycznymi aspektami prawa konsumenckiego, w szczególności dla sędziów, adwokatów, radców prawnych, pracowników administracji publicznej oraz organizacji rządowych i pozarządowych, a także przedsiębiorców, naukowców i studentów.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Inne
  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 360
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 600 g
  • ISBN: 978-83-8291-407-8
  • EAN: 9788382914078
  • Kod serwisu: 00951300

Kategorie