Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz Wersję:
  • 67,15 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 59,25 zł
    Cena katalogowa: 79,00 zł
    %
  • 67,15 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 59,25 zł
    Cena katalogowa: 79,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 12,99 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez... więcej ›

Opis książki

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.

Rezultaty są ważne przede wszystkim dla środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką turystyki. Efektem praktycznym jest uzyskanie danych niezbędnych dla strony podażowej rynku turystycznego, której podmioty mogą przygotowywać ofertę dostosowaną do zidentyfikowanych zachowań turystów.

Wyniki badań mają walor aplikacyjny przede wszystkim dla branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w tym zakresie. Szeroki przegląd tematyki związanej z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może stanowić również atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką. Monografia jest także wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Turystyka
  • Rok wydania: 2017
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 202
  • Wymiary: 165x238 mm
  • Waga: 344 g
  • ISBN: 978-83-255-9252-3
  • EAN: 9788325592523
  • Kod serwisu: 00686000

Kategorie