Prawo do korzystania ze znaku towarowego jako wkład niepieniężny do spółki kapitałowej

Promocyjna cena
%
Promocyjna cena
%
Wybierz Wersję:
  • 160,65 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 141,75 zł
    Cena katalogowa: 189,00 zł
    %
  • 160,65 zł z VAT

    Najniższa cena: najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed aktualną obniżką.

    Cena katalogowa: początkowa cena produktu.

    Najniższa cena: 141,75 zł
    Cena katalogowa: 189,00 zł
    %
  • Koszt dostawy od 12,99 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]

     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Prawa do korzystania ze znaku towarowego coraz częściej stają się obecnie wkładem niepieniężnym do spółek. Jest to efekt obserwowanego współcześnie wzrostu znaczenia i wartości praw do dóbr niematerialnych, w tym praw do korzystania ze znaków towarowych, w obrocie... więcej ›

Opis książki

Prawa do korzystania ze znaku towarowego coraz częściej stają się obecnie wkładem niepieniężnym do spółek. Jest to efekt obserwowanego współcześnie wzrostu znaczenia i wartości praw do dóbr niematerialnych, w tym praw do korzystania ze znaków towarowych, w obrocie gospodarczym. Przedstawienie problemów związanych z wnoszeniem do spółek kapitałowych wkładów niepieniężnych, które są prawami do korzystania ze znaku towarowego, jest zatem szczególnie uzasadnione ze względu na aktualne potrzeby praktyki.

Monografia ma charakter interdyscyplinarny, zawarte w niej rozważania dotyczą bowiem zarówno prawa spółek, jak i prawa własności intelektualnej. W szczególności przeprowadzono w niej analizy odnoszące się do zdolności aportowej praw do korzystania ze znaku towarowego oraz właściwej metody wyceny tych praw jako wkładów niepieniężnych do spółki kapitałowej, a także rozważania dotyczące pojęcia wady wkładu niepieniężnego będącego prawem do korzystania ze znaku towarowego.

Praca zawiera także analizę fenomenu znaku towarowego, a ponadto związanych z ww. fenomenem czynników, które mają znaczenie w kontekście wyceny praw do korzystania ze znaku towarowego jako wkładów niepieniężnych do spółki kapitałowej – są nimi w szczególności funkcje, jakie w obrocie gospodarczym pełni znak towarowy oraz właściwości znaku towarowego, które wpływają na jego wartość – jest to przede wszystkim wizerunek znaku towarowego.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Monografie Prawnicze
  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Twarda
  • Liczba stron: 276
  • Wymiary: 145x205 mm
  • Waga: 480 g
  • ISBN: 978-83-8291-109-1
  • EAN: 9788382911091
  • Kod serwisu: 00918500

Kategorie