Kancelaria w praktyce

Seria Kancelaria w praktyce to publikacje praktyczne kompleksowo omawiające najważniejsze zagadnienia związane z prawno-administracyjną obsługą pracy kancelarii prawniczej: adwokackiej, radcowskiej, notarialnej, komorniczej, m.in. jak: ochrona danych osobowych klientów, przechowywanie danych i depozytów, sporządzanie dokumentacji, dokonywanie i kontrola prawidłowości rozliczeń finansowych, obsługa informatyczna, marketing prawniczy, zasady biurowości.

Czynności pracownika kancelarii notarialnej" to zbiór 8 zeszytów, które omawiają czynności podejmowane przez pracownika notarialnego samodzielnie lub jako pomoc notariuszowi w kancelarii notarialnej. Publikacje ukazują się pod patronatem naukowym dr Andrzeja J. Szeredy i Polskiego Instytutu Notarialnego POLINot. Zeszyt 1-4. Biurowość. Zeszyt 5. Wnioski wieczystoksięgowe z opłatami sądowymi. Zeszyt 6. Wypisy, odpisy, wyciągi i poświadczenia. Zeszyt 7. Raportowanie transakcji do GIF. Zeszyt 8. Przechowywanie dokumentacji notarialnej i depozytów, przekazywanie dokumentów sądom oraz likwidacja kancelarii notarialnej.