Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 41,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 49,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,95 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Redakcja naukowa: Anna Adamik

Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również... więcej ›

Opis książki

Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.

Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:

  • teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej,
  • strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej,
  • roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej
  • internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.

Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.

Pliki do pobrania

Szczegóły

  • Seria: Przedsiębiorczość
  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 324
  • Waga: 519 g
  • ISBN: 978-83-255-2749-5
  • EAN: 9788325527495
  • Kod serwisu: 00418500