Marketing dla prawników

15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Promocyjna cena 15% taniej
Wybierz Wersję:
  • 58,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 69,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • 58,65 zł z VAT
    Cena katalogowa: 69,00 zł z VAT
    15% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,95 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 14:00 wysyłamy tego samego dnia!

    Z uwagi na sytuację epidemiologiczną, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

  • Dostęp od razu po zakupie [?]


     Zabezpieczenie: Watermark

    Użytkowanie, kopiowanie, drukowanie w granicach licencji - więcej ›

Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą... więcej ›

Opis książki

Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę" koncepcji marketingowej.

Książka "Marketing dla prawników" zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.

Szczegóły

  • Seria: Marketing
  • Rok wydania: 2006
  • Oprawa: Miękka
  • Liczba stron: 222
  • Waga: 293 g
  • ISBN: 83-7483-103-0
  • EAN: 8374831030
  • Kod serwisu: 00218700