DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ ZA MIN. 150 ZŁ - Sprawdź szczegóły

x


    
    
    










    
    





Dictionary of Marketing Terms. English-Polish, Polish-English. Słownik terminologii marketingowej angielsko-polski, polsko-angielski

5% taniej
Promocyjna cena 5% taniej
  • 94,05 zł z VAT
    Cena katalogowa: 99,00 zł z VAT
    5% taniej
    Promocyjna cena
  • Koszt dostawy od 8,98 zł

    Wysyłka w 24 godziny [?]

    Zamówienia złożone w dniu roboczym do 15:00 wysyłamy tego samego dnia!

Opis produktu:

Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas, goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and... więcej ›

  • Inni klienci, kupili również
  • Polecane z tym produktem
Inni klienci, kupili również
Więcej o książce

Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas, goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and managers of large corporations, sales managers, marketing and production professionals, business students, media analysts and consumers seeking an inside understanding of marketing.


Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych, analityków środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć marketing.

Szczegóły

Seria: Słowniki
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-7483-488-9
Liczba stron: 438
Waga: 474 g