Marketing

Serię tworzą publikacje poświęcone problematyce związanej z funkcjonowaniem różnego typu organizacji na rynku, relacjami z klientami, kształtowaniem wizerunku czy marki.

Sortuj wg:
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: dr Joanna Kos-Łabędowicz
Cena katalogowa: 59,00 zł |  Nasza cena: 56,05 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2015
Dostępne wersje:
PDF
Druk
Konsument na rynku usług
Redakcja: dr hab. Grażyna Rosa
Cena katalogowa: 59,00 zł |  Nasza cena: 56,05 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2015
Dostępne wersje:
PDF
Druk
Zarządzanie marketingowe
Redakcja Naukowa: dr hab. Grażyna Rosa
Cena katalogowa: 49,00 zł |  Nasza cena: 46,55 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2012
Dostępne wersje:
PDF
Druk
Marketing. Materiały do ćwiczeń
Redakcja Naukowa: dr hab. Grażyna Rosa
Cena katalogowa: 39,00 zł |  Nasza cena: 37,05 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2011
Dostępne wersje:
PDF
Zarządzanie marketingiem
Autor: prof. dr hab. Zdzisław Knecht
Cena katalogowa: 34,00 zł |  Nasza cena: 32,30 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2008
Dostępne wersje:
PDF
Druk
Marketing dla prawników
Redakcja: prof. Werner Pepels, prof. dr Brunhilde Steckler
Autorzy: prof. Werner Pepels, prof. dr Brunhilde Steckler, prof. dr Ralf B. Abel, prof. dr Reiner Bröckermann, Andrea Dahmen, Frank E. R. Diern, prof. dr Bernd Ebel, prof. dr Heinrich Holland, Klaus Huberti, Martin W. Huff, prof. dr Klaus D. Kapellmann, prof. dr Wolf Dieter Mangler, prof. dr Holger Meister, prof. dr Ulla Meister, Wolfram Meven, dr Wolfgang Oehme
Tłumaczenie, Wprowadzenie: Marta Szafrańska
Cena katalogowa: 69,00 zł |  Nasza cena: 65,55 zł
Seria: Marketing | Rok wydania: 2006
Dostępne wersje:
PDF
Druk
  • Twój koszyk jest pusty
0 szt./0 zł
ZAPISZ SIE DO
NEWSLETTERA
Otrzymasz 10% RABATU oraz informacje o promocjach i nowościach.
[ ? ] Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej oraz na przetwarzanie, gromadzenie i wykorzystywanie przez Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o., moich danych osobowych, teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, w szczególności Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. informuje, że użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia.
realizacja i CMS: omnia.pl